Sponsor ons

Sponsor ons!

Word een Scoutingmaatje van Scouting Boxtel!

Scouting Boxtel is zo groot dankzij de geweldige steun van bedrijven die geloven in de kracht van jeugdontwikkeling en avontuur voor kinderen in Boxtel. We zijn onze sponsoren enorm dankbaar. Wij nodigen u uit om deel uit te maken van ons succesverhaal en een Scoutingmaatje van Scouting Boxtel te worden.

Waarom sponsoren?

Als Scoutingmaatje van Scouting Boxtel draagt u direct bij aan de groei en ontwikkeling van onze jeugdleden. Uw steun helpt niet alleen bij het onderhouden van ons scoutingsmateriaal, maar opent ook de deuren naar onvergetelijke avonturen en leermomenten voor de jeugd van Boxtel.

Sponsoropties

1. Grote aanhangervriend - €500
    • Realiseren van een nieuwe (extra) aanhanger voor Scouting Boxtel.
    • Uw bedrijfslogo prominent en groot weergegeven op onze aanhanger.
  2. Kleine aanhangervriend - €250
    • Uw bedrijfslogo weergegeven op onze aanhanger.
  3.  Spelmateriaal Supporter – Nader overeen te komen
    • Vermelding van uw bedrijfsnaam op ons spelmateriaal (indien mogelijk).
  4.  Vriendschap Op Maat
    Voor bedrijven die op zoek zijn naar maatwerkopties, staan wij open voor een persoonlijk gesprek.We bespreken graag hoe we uw specifieke wensen kunnen integreren in ons sponsoraanbod. Denk hierbij aan de volgende voorbeelden:
    • Aanbieden van activiteiten voor jeugdleden.
    • Ruimte aanbieden voor het uithangen en drogen van nat (kamp)materiaal.
    • Hulp aanbieden voor het op orde houden van ons materiaal.

Hoe wordt U een Scoutingmaatje?
Het is eenvoudig! Neem contact met ons op via sponsoring@scoutingboxtel.nl. Samen kunnen we
bespreken hoe uw bedrijf een verschil kan maken in het leven van de jeugd van Boxtel.
Doe mee en help ons bij het vormgeven van de toekomst van deze jonge avonturiers. Word
Scoutmaatje van Scouting Boxtel en laat uw bedrijf schitteren in onze gemeenschap!

Onze aanhanger

Sponsorkliks

Scouting Boxtel neemt deel aan sponsorkliks! Als je via de sponsorkliks pagina naar een webshop gaat, dan krijgt Scouting Boxtel commissie over wat je koopt. Je betaalt niets extra, je betaalt gewoon de reguliere prijs die de webshop altijd vraagt, maar steunt de groep dus wel. Ook wanneer een webshop iets in de aanbieding heeft betaal je de aanbiedingprijs en krijgt de groep commissie. Er zijn heel veel webshops die hieraan meedoen, zoals bol.com, Hema, V&D, thuisbezorgd.nl, booking.com en nog veel meer. Dus ga je online iets kopen, een pizzatje bestellen, vakantie boeken of restaurant reserveren, kijk even of de webshop op onze sponsorkliks pagina staat!

Gebruik de button aan de rechterkant of klik hier.