Bevers

Alles over bevers

Bij Scouting heten kinderen van 5 t/m 7 jaar bevers. Bevers herken je aan hun rode blouse en zwarte das. Iedere zaterdagmorgen van 10.30 tot 12.00 uur komen de bevers spelen in het dorp Hotsjietonia en komen daar vele personages tegen zoals Stuiter, Sterre Stroom, en nog 9 andere figuren. Bevers houden vooral van spelen. Spelen in de natuur, sportief spelen, toneelspelen, of gewoon samen spelen. Spelenderwijs ontdekken ze de wereld om zich heen. En daarvoor hoeven ze niet op reis. In en om onze blokhut is genoeg te beleven. De leiders van de bevers spelen mee. We streven naar een verhouding van 1 leiding op 4 bevers. Allemaal hebben ze hun eigen talenten. Bevers spelen niet alleen, maar met elkaar in een groep van maximaal 20 kinderen, hierdoor krijgt elke bever de aandacht en begeleiding die hij of zij nodig heeft.

Bevers (2)
Bevers (2)-2
_MG_8995
IMG-20191101-WA0028

Onze groep bevers

Bevers
♂️♀️Jongens en meiden van 5 t/m 7 jaar
Zaterdag van 10.30 tot 12.00 uur

Gratis kijken

Bij Scouting Boxtel mag je altijd eerst drie keer gratis komen kijken. Na drie opkomsten weet je zeker dat Scouting echt leuk is en kun je je echt inschrijven bij de groep.