Roverscouts

Alles over Roverscouts

Alles over roverscouts

Iedere woensdagavond komen onze roverscouts, die we pivo's noemen, bij elkaar om leuke activiteiten te doen. De ene week gaan ze klimmen in het bos, de andere week knutselen ze  aankleding voor in de eigen groepsruimte. Veel van de pivo's zijn ook leiding bij een andere leeftijdsgroep, daarom hebben de pivo's geen leiding nodig. Ieder jaar gaan ze een weekend weg op pivo-weekend. Daarnaast organiseren ze elk jaar een feest. Bij dit pivofeest zijn alle scoutingleden uit de regio uitgenodigd. Tot slot zorgen onze pivo's op kerstavond voor een gezellige avond, het mini-pivofeest, waarbij alle leiding van Scouting Boxtel voor- of na de kerstverplichtingen welkom is op de blokhut voor een hapje en drankje.

IMG_2763_web
DSC_0584-1024x576_web