Explorers

Alles over Explorers

Alles over explorers

De jongeren van 15 t/m 18 jaar worden explorers genoemd bij Scouting. Zij maken hun eigen programma en zorgen dat de gehele groep goed loopt. De programma's zijn dan ook heel divers, van actief tot creatief. Ze organiseren ook zelf hun zomerkamp, waarbij ze regelmatig naar het buitenland gaan. De explorers leren echt zelfstandig te zijn. Ze hebben dan ook geen leiding meer, maar begeleiding, die op afstand adviseert en meekijkt en zorgt dat alles in goede banen loopt.

De explorers doen ieder jaar mee met de JOTARI en hebben ook nog één of meerdere eigen weekenden.

Explo (5)
WhatsApp Image 2022-09-15 at 22.08.13