Tarieven en voorwaarden

Voorwaarden

Waarvoor kunt u ons gebouw huren?

Ons gebouw biedt een unieke verblijfsmogelijkheid voor het houden van:

• Scoutingkampen
  • Recreatieve en/ of sportief georiënteerde kampen
  • Schoolwerkweken en schoolverlatersdagen
  • Een weekend voor (sport-)verenigingen
  • Conferenties en cursussen
  • etc.

Ons gebouw wordt NIET verhuurd voor feesten en partijen.

Aan wie verhuren wij ons gebouw?

Wij verhuren alleen aan scoutinggroepen, scholen, verenigingen en bedrijven. Wij verhuren ons gebouw NIET aan particulieren.

Verhuurperioden

De blokhut wordt verhuurd tijdens de volgende perioden:

• Schoolvakanties
    • Carnavals-, mei-, herfst- en kerstvakantie regio Zuid
    • Zomervakantie, volledige periode regio Noord, Midden en Zuid
      • Extra voorwaarde: In week 1 van de zomervakantie van regio Noord, Midden en Zuid wordt de blokhut alleen voor een volledige week verhuurd (van zaterdag tot zaterdag).
  • (Lange) weekenden met een nationale feestdag (Pasen, Pinksteren, Hemelvaart)
  • Weekenden van zaterdag op zondag (zaterdag vanaf 17:30u)

Voor grote groepen vanaf 75 personen zijn aangepaste tijden bespreekbaar, bijvoorbeeld om een midweek buiten vakantieperioden te huren of een weekend vanaf vrijdagavond. Neem hiervoor contact op met de verhuurcoördinator.

Aantal personen

• Voor dagverblijf biedt ons gebouw plaats aan groepen tot 350 personen
  • Voor overnachtingen biedt biedt ons gebouw ruim plaats aan groepen tot 125 personen. Op basis van onze vergunning mogen er maximaal 170 personen (binnen) overnachten, maar dat gaat dan wel ten koste van de beschikbare verblijfsruimtes.
  • Per verhuur geldt een minimumbedrag op basis van 40 personen per nacht.

Alleen het buitenterrein huren?

Het is niet mogelijk om alleen ons buitenterrein te huren voor overnachtingen of andere activiteiten. Wel mag er buiten op het terrein overnacht worden indien het gebouw gehuurd wordt.

Tarieven

2024 2025 2026
Overnachting per persoon per nacht excl. toeristenbelasting (p.p.p.n.) €5,30 €5,45 €5,60
Toeristenbelasting - Personen t/m 18 jaar (p.p.p.n.)* €1,15 * €1,15 * €1,15 *
Toeristenbelasting - Personen ouder dan 18 jaar (p.p.p.n.)* €2,25 * €2,25 * €2,25 *
Minimum aantal personen per nacht die in rekening worden gebracht 40 40 40
Elektra** 0,30 €/kWh ** n.t.b. ** n.t.b. **
Gas** 1,50 €/m3 ** n.t.b. ** n.t.b. **
Water 1,10 €/m3 *** n.t.b. *** n.t.b. ***
Afval 1e container (1100 l) inclusief.
Extra lediging: €70
1e container (1100 l) inclusief.
Extra lediging: €70
1e container (1100 l) inclusief.
 Borg  €350 €350 €350

Toelichting tarieven

• * De Gemeente Boxtel hanteert een verschillend tarief voor toeristenbelasting voor personen t/m 18 jaar en personen ouder dan 18 jaar. De tarieven voor 2025 en 2026 zijn onder voorbehoud van de definitieve vaststelling door de Gemeente.
  • De toeristenbelasting komt bovenop het overnachtingstarief. In totaal zal in 2024 voor gasten t/m 18 jaar dus een tarief van 6,45 €/nacht en voor gasten ouder dan 18 jaar een tarief van 7,55€/nacht in rekening worden gebracht.
  • ** Gas en elektriciteit wordt afgerekend op basis van werkelijk verbruik en actueel kostenniveau. De weergegeven prijzen voor 2024 zijn indicatief, de prijzen voor 2025 zijn nog niet bekend maar zullen naar verwachting rond het tarief van 2024 liggen indien er geen algemene stijging van de energiekosten plaatsvindt.
  • *** Water wordt afgerekend op basis van werkelijk verbruik.
  • Per overnachting wordt een minimumbedrag voor 40 personen in rekening gebracht, ook als er met minder personen overnacht wordt.
  • Per verhuur is 1 container à 1100 l. voor restafval inbegrepen. Papier wordt apart ingezameld, plastic, metaal en drankkarton kan gratis bij meerdere containers in Boxtel worden gedeponeerd. Bij gescheiden afvalinzameling is deze container in principe voldoende voor een week verhuur.

Contact

Indien u vragen heeft of vrijblijvend wil komen kijken of ons gebouw geschikt voor u is, kunt u contact leggen met onze verhuurcoördinator via verhuur@scoutingboxtel.nl of via 06-81839077.