Over ons gebouw

Onze blokhut de 'Wickiup' biedt een unieke verblijfsmogelijkheid aan groepen tot zeker 120 personen voor het houden van:

• Scoutingkampen
  • Recreatieve en/ of sportief georiënteerde kampen
  • Schoolwerkweken en schoolverlatersdagen
  • Een weekend voor (sport-)verenigingen
  • Conferenties en cursussen
  • etc.

Ons gebouw biedt veel ruimte en is volledig toegerust op grote groepen. Het ligt rechtstreeks naast het bos, en in de buurt zijn er vele recreatieve mogelijkheden. Daarmee wordt uw verblijf in ons gebouw een geweldige, onvergetelijke tijd.

Wat heeft ons gebouw te bieden?

• 5 groepsruimtes voor verblijf / slapen
  • 1 grote zaal voor gezamenlijke activiteiten (eten, spellen etc.)
  • Volledig ingerichte horecakeuken, inclusief pannen, borden bestek etc.
  • Gratis wifi
  • Veel buitenruimte met groot verlicht grasveld voor kamperen / sport & spel
  • Kampvuurplaats met permanente stookvergunning
  • Direct gelegen naast het bos en een buitenzwembad
  • Ruime parkeergelegenheid voor de deur
  • Supermarkt (1 km) en Station (2,5 km) op loopafstand
  • Faciliteiten voor invaliden

Ben je geïnteresseerd in het huren van ons gebouw?
Kijk op de pagina 'Beschikbaarheid & Boeken' of ons gebouw beschikbaar is in de gewenste periode en doe direct een aanvraag voor een optie.

Begane grond

Wat vind je allemaal op de begane grond?

Groepsruimte 1
Oppervlakte: 90 m²

Vrolijke ruimte met schilderingen op de muur, klaptafels en -banken aanwezig. Geschikt voor ongeveer 30 slapers.

Groepsruimte 2
Oppervlakte: 90 m²

Ideale ruimte om als slaapruimte te gebruiken. Geschikt voor ongeveer 30 slapers.

Groepsruimte 3
Oppervlakte: 90 m²

Ruimte met leuke nissen. Voorzien van stoelen, tafels en klapbanken. Geschikt voor ongeveer 30 slapers.

Keuken
Met twee grote koelkasten, een 8-pits gasfornuis met ruime oven, een magnetron en een dubbel koffiezetapparaat is onze keuken is volledig toegerust op grote groepen. Verder is er bestek en servies voor ruim 100 personen aanwezig en flinke pannen en dergelijke om voor grote groepen te kunnen koken. Tot slot grenst er aan de keuken een voorraadkast met grote vriezer waar boodschappen kunnen worden opgeborgen.

Grote zaal
Oppervlakte: 130 m²

Dit is de grootste ruimte van ons gebouw. Deze ruimte is zeer geschikt om te gebruiken als verblijfsruimte voor bijvoorbeeld gezamenlijk eten en drinken, dankzij het rolluik waarmee deze met de keuken verbonden is, maar door de hoogte is het ook prima om hier balspelen te doen bij slecht weer.

Sanitair
Op de begane grond is er een toiletblok voor de dames met twee toiletten en een grote wasbak. Het toiletblok voor de heren bevat drie urinoirs, een toilet en een grote wasbak. Het ruime invalidetoilet is goed toegankelijk voor minder validen en bevat naast een wasbak en toilet, voorzien van steunbeugels, ook faciliteiten om comfortabel te kunnen douchen.

Eerste verdieping

Wat vind je allemaal op de eerste verdieping?

Groepsruimte 4
Oppervlakte: 70 m²

Ruimte met vrolijke kleuren, voorzien van enkele banken, tafels en klapbanken. Geschikt voor ongeveer 30 slapers.

Groepsruimte 5 ‘barruimte’
Oppervlakte: 130 m². Sfeervol ingerichte ruimte met een vaste bar met koelkast en zithoek met banken. Ideale ruimte voor een feestje of het gezellig afsluiten van een vermoeiende kampdag. Staruimte tot zo'n 150 personen en ruimte voor ongeveer 40 slapers.

Sanitair
Op de tweede verdieping is er een toiletblok met twee toiletten en een wasbak. De doucheruimte bevat een groepsdouche met vijf douchekoppen, twee individuele douchecabines en een wasbak.

Buitenterrein

Wat vind je allemaal op het buitenterrein?

Parkeerplaats
Aan de voorkant van ons gebouw ligt een ruime, verharde en goed verlichte parkeerplaats. Naast vele personenauto's kan hier bijvoorbeeld ook een trailer geparkeerd worden. Spullen kunnen direct voor het gebouw gelost worden.

Fietsenstalling
In onze ruime fietsenstalling kunnen meer dan 100 fietsen veilig uit het zicht gestald worden.

Entree
Een klimboom biedt kinderen de gelegenheid om bij aankomst op speelse wijze te wachten.

Speelveld
Het terrein naast en achter onze blokhut bestaat uit een groot grasveld waar spellen op gespeeld kunnen worden of op gekampeerd kan worden. Naast het grasveld zijn zitjes en speelobjecten geplaatst.

Kampvuurkuil
Onze kampvuurkuil is gezellig voor kleine groepen, maar er kunnen ook groepen tot 75 personen in. Je kunt hier lekker beschut genieten van een mooi vuurtje.

Speelheuvel
Onze speelheuvel biedt extra speelplezier aan de jongere kinderen.