Stam

Alles over de stam

Scouting Boxtel heeft een groep voor leiding, bestuur en andere vrijwilligers. De stam komt één keer per maand bij elkaar voor een leuk programma. Normaal organiseren ze in hun eigen groepen de programma's voor hun leden, bij de stam zijn ze weer deelnemer aan een leuk programma. De stam gaat ook ieder jaar een weekend op kamp.

De activiteiten variëren van paintballen in het bos tot cupcakes versieren. De stam regelt ook ieder jaar de deelname aan de iScout. Daarnaast organiseert de stam elk jaar een barbecue met pubquiz, waarbij alle vrijwilligers uit de regio uitgenodigd worden voor een ouderwets gezellige avond.

IMG_9895_web
iScout 2022
IMG_6864_web
Groepsfoto 2020